Inżynier ds. Zarządzania Siecią i Platformami Usługowymi

Zadania na stanowisku:

  • Rozwiązywanie incydentów w sieciach optycznych operatorów Orange wraz z zapewnieniem wsparcia 24/7/365
  • Ocena skutków optycznych awarii liniowych, ustalanie priorytetów i sposobów rozwiązania
  • Realizacja zadań automatyzujących monitorowanie oraz obsługę problemów

Wymagania:

  • Znajomość infrastruktury dla liniowych systemów optycznych oraz zasad przesyłania sygnałów w kablach optycznych, metody połączeń odcinków kabli optycznych, metody poszukiwania miejsca awarii i naprawy kabli optycznych.
  • Znajomość systemów DWDM, ROADM oraz systemów zarządzania nimi NMS/NEMS, szczególnie produkcji Nokia i Huawei
  • Wykształcenie techniczne wyższe lub student ostatnich lat uczelni technicznych
  • Bardzo dobra znajomość języka hiszpańskiego oraz dobra języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
  • Dyspozycyjność do pracy zmianowej
  • Komunikatywność, radzenie sobie ze stresem, samodzielność, chęć stałego rozwoju i otwartość na nowe wyzwania, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań w sytuacjach nowych (kreatywność), zdolność analitycznego myślenia




Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

IMAR SERVICE GROUP Sp. z o.o.


Warszawa, mazowieckie

CV jest wymagane


Ważna jeszcze: 11 dni

Benefity

Dofinansowanie zajęć sportowych
Brak dress code
Prywatna opieka medyczna
Ubezpieczenie na życie
Dofinansowanie szkoleń i kursów
Zniżki na produkty i usługi firmowe
Dofinansowanie nauki języków
Kawa / herbata